fredag 3 augusti 2007

Min blogg

Nu har jag gjort det. Det som jag länge gått och lurat på. Nu har jag utformat den! Fast jag har fortfarande inte en susning om hur jag ska få in bilder här. Dessutom åker jag bort om ett par dagar på semester i två veckor utan dator så det kanske inte är drömläge att starta en blogg. Antar ändå att man bör ha en blogg när man faktiskt formulerar blogginlägg medan man plockar undan efter middagen. Eller när man längtar efter en stund över så att man kan slå på datorn och surfa runt på favoritbloggarna. För det gör jag, fast jag aldrig kommenterat eller visat mig. Mest på inredningsbloggar och andra bloggar som skriver om sina vardagsliv. Tänker alltid att jag inte har tiden, att det är så mycket annat som jag borde ägna min tid åt så jag får väl begränsa mig till att läsa vad andra skriver. Fast i kväll var jag sugen så jag började knåpa lite. Vi får se hur det går!

Inga kommentarer: